Pintor, que pintes amb amor

Revetón és una marca de pintura amb més de 50 anys d’història especialista en solucions per a qualsevol obra i façanes per a un target professional.

Pertany al grup empresarial Cromology, actor mundial líder en el sector de la pintura decorativa, líder a Espanya, així com altres països europeus (França, Itàlia, Portugal).

Al 2018, Cromology decideix dur a terme un rellançament de la marca Revetón, necessitada de modernització i d’engagement amb el mercat professional. Per a aconseguir-ho, s’encarrega a Xoo Studio el desenvolupament d’una nova línia gràfica per a aquesta nova etapa, i el disseny de totes les peces de comunicació dins d’un pla global de rellançament de marca.

REPTE

Modernitzar la imatge d’una marca que, malgrat ser un referent de qualitat i solidesa per al pintor professional, anava registrant una pèrdua de notorietat en els últims anys.

L’objectiu és crear una nova identitat que faci renéixer la marca Revetón com una marca completa, moderna, actual, amb un nou discurs tècnic, estètic i humà.

RESULTAT

Xoo Studio crea una identitat gràfica coherent amb els nous cànons de disseny, i desenvolupa un univers de peces de comunicació dirigides tant al pintor professional com al distribuïdor, pensades específicament per a oferir valor afegit i renovar l’engagement cap a la marca.

Animar les vendes

En aquest procés de rellançament, un dels canals estratègics és el canal de distribució, del qual depenen les vendes anuals (en tones) de la companyia. Per a això es crea per a Revetón un univers d’elements per a oferir al distribuïdor com a decoració del punt de venda, l’objectiu de la qual a més del branding és l’activació de les vendes. Es desenvolupen góndoles, pòdiums expositors de producte de diferents models i capacitats (alguns amb desenvolupaments totalment creatius, com el camió Revetón per a promocions a superfícies Leroy Merlin), tòtems publicitaris, lones decoratives, etc.

El discurs d’una marca tècnica

Com a marca dirigida al pintor professional/distribuïdor una de les àrees estratègiques ha estat crear peces de comunicació per facilitar la labor del professional i ajudar-lo a resoldre problemes habituals en els projectes d’alta complexitat tècnica. S’han desenvolupat per a la marca un univers de peces informatives, que ajuden a identificar i solucionar les problemàtiques més variades que sorgeixen en l’obra: fitxes de preparació de superfícies, d’aplicació de producte, fitxes de sistemes…

Fer fàcil, el que és difícil

Amb el mateix objectiu de posicionar-se en la ment del pintor com a marca experta i amb un alt perfil tècnic, el catàleg de producte va molt més enllà de la simple recopilació d’articles.

S’han categoritzat tots els productes per famílies, amb una classificació que ve determinada pel suport i les característiques tècniques més rellevants. També s’incorpora un apartat de sistemes, que representa el pas a pas precís de com i quan aplicar, i és un solucionador de situacions d’obra concretes.

CAPACITATS
INVOLUCRADES

Identitat · Marca · Brand engagement · Story telling · Publicitat · Disseny gràfic · Disseny editorial.