Ducros és la filial del grup McCormick (grup internacional del sector alimentació) especialitzada en herbes i espècies. La companyia està present a Espanya des de l’any 1984, i actualment ostenta la primera posició en el mercat espanyol de pebres, herbes, espècies i assaonadors.
Conscient del seu pes específic en el sector de la cuina i la restauració, la marca porta a terme múltiples activitats per contribuir al desenvolupament del sector. Una d’elles és el projecte “Tendències en sabors”, en què reconeguts xefs, professionals de la cuina, experts en tendències i tecnòlegs de l’alimentació determinen les tendències mundials en sabors per als propers anys.
REPTE
Les conclusions de l’estudi “Tendències en Sabors” mostren sempre com van canviant els gustos al món. Perquè encara que resulti curiós, no ens agrada el mateix ara, que fa 30 anys. Els nostres paladars s’han acostumat a espècies exòtiques, a combinacions de sabors, a nous ingredients … Les cuines nacionals s’han fusionat en una cosa semblant a la cuina del món.
El repte que ens planteja Ducros és apropar al gran públic els resultats d’aquest estudi (les tendències en sabors), i relacionar aquestes tendències, amb productes Ducros. Un repte ben saborós!
RESULTAT
Xile. Coriandre. Curry. Achiote. Guayaba … Què tenen en comú? Els seus sabors, són tendències mundials. A Xoo Studio vam decidir que el millor per parlar d’aquests sabors, era passar de la teoria a la pràctica. Així que convidem el consumidor a posar-se el davantal per cuinar.
Amor meu, avui provarem alguna cosa diferent
Xoo Studio ha editat per Ducros el llibre de receptes “Tendències en sabors”, que recull 5 tendències en sabors identificades pels experts de Ducros, que il·lustren amb 16 receptes al voltant d’aquests sabors.
El gust pel picant. L’afició als sabors de la cuina mexicana. El creixent interès per l’aromàtica i especiada cuina índia … Tots aquests sabors són tendència, i queden representats en unes originals receptes que conviden a entrar a la cuina, i provar alguna cosa nova.
Capacitats
involucrades
Identitat. Marca. Disseny editorial. Discurs de marca i posicionament. Brand engagement.