Quan la “A” té
Banc Sabadell és el quart grup bancari privat espanyol, integrat per diferents bancs, marques, societats filials i societats participades que abasten tots els àmbits del negoci financer.
Amb orígens a Catalunya, on gaudeix d’una forta implantació comercial, Banc Sabadell col·labora mitjançant el patrocini i el mecenatge en multitud d’esdeveniments socials, culturals i esportius. Un d’ells és la Setmana del Llibre en Català, que gira al voltant del món editorial en llengua catalana, i del qual Banc Sabadell és un dels patrocinadors.
REPTE
Totes les empreses participants en la Setmana disposaven d’una caseta-estand realitzada en fusta natural, que podia personalitzar al gust de cadascú.
L’objectiu era comunicar, aprofitant que Banc Sabadell era patrocinador oficial, el suport de l’entitat a la llengua i el sector editorial català. Què vam fer?
RESULTAT
Un dels elements més identificatius del català, i que diferencia aquest idioma del castellà, són els seus accents. Mentre que en castellà només hi ha un tipus (titlla tancada), en català les vocals “A”, “I” “O” poden portar titlla tancada o oberta. Aquesta titlla oberta és un símbol diferenciador de la llengua catalana.
Així que vam convertir aquesta titlla oberta a la protagonista de la campanya, on apareixia accentuant una lletra “A” construïda amb la imatge d’un llibre obert.
La comunicació es tancava amb el missatge “Posem l’accent en el català”. Mostrant així el suport de Banc Sabadell a la llengua i el món editorial català.
Una gràfica molt conceptual, sòbria i depurada, com tot el que acostumem a veure d’aquesta entitat bancària.
Capacitats
involucrades
Identitat. Marca. Direcció d’art. Fotografia. Discurs de marca i posicionament. Brand engagement. Estands.